Foto - Djur, Foto - Natur Fjäril, Sommar, blommor

Jag saknar sommaren..

 
 
 Vanligtvis så älskar jag när det börjar bli kallare ute.
Höstlöv, varm choklad, tjocktröjor, promenader..

Men inte inte denna gång. 
Nu saknar jag sommaren.
Vill sola, gå på festival, ha shorts och linne på, umgås på stranden,
grilla, gå på marknader och cruisingar.
Jag vill ha sommar..
Jag hann inte med i år. Hallå, vänta på mig!?
Har jobbat varje jäkla dag då det varit fint väder och missat exakt
allting i sommar som jag velat vara med på.
Känns väldigt surt och jag känner mig lite sådär höstdeppig.
Förr var jag den som blev deppig så fort det blev sommar för jag inte trivdes
med mig själv under sommaren men nu vill jag gärna ha lite mer sommar.
För första gången i mitt liv så säger jag att sommaren är kort..
 
 
 
#1 - - Em:

Åh vilken fin bild! Och jag håller med dig, vill ha sommaren tillbaka! :)

Svar: Tack! Ja, detta år gick sommaren så fort. Tycker jag är lika blek nu som jag var innan sommaren. Hann knappt med att njuta av solen..
Kattis

#2 - - Alina:

Fin bilc och bra skrivet! :)

Svar: Tack tack! :)
Kattis

#3 - - MATILDA:

Fin bild!

#4 - - Linda:

så vacker bild

Svar: Tack!
Kattis

#5 - - MATILDA:

Åh, saknar också sommaren! :)