#1 - - hanna - foto:

sv: Ja man blir helt exalterad liksom! Sånt himla lyckorus! :D

Nej det är nog den sämsta kombination nästan.. Jodå det var kul tills det spårad, och nej det var inte jag som hamnade i ambulansen.. Men det ordnade sig med han också till slut! :)

Förstod först inte vad jag skrivit när jag läste om att vara besviken och ledsen, tänkte liksom: men vadå livet är ju på topp just nu, jag är varken besviken eller ledsen.. Tills jag kom på vad jag skrivit tidigare!

Så himla skönt sista veckorna i skolan, nu är det äntligen sommar på riktigt! :)

Ingen fara med sent svar, jag har också mycket som kommer emellan!

Hoppas att allt är bra. Kram! <3

#2 - - Sara Björk:

Vilken härlig plats!

Svar: Ja, visst är det! :)
Kattis

#3 - - hanna - foto:

sv: Haha ja men det är ju tur det! :) Tror att han struntar i om han kanske tycker det är jobbigt, för det glädjer ju dig åtminstone och då är han nöjd!

Ja det hoppas jag också! :)

Ojdå, fy det låter inte kul.. Kände sådär när jag pendlade till skolan när jag gick i Hallsberg. Åkte tidigt till skolan, kom hem sent, hann bara äta och sen skulle jag sova... Fy det var ingen höjdare, fy så stressad jag var! Hoppas det lugnar ner sig snart!!