#1 - - hanna - foto:

sv: Åh tack!
Ja herregud så fint det borde vara.. Ska upp dit i sommar igen, längtar redan tillbaka, har nyss kommit hem.. Fy vad grått och trist det är här nu när snön nyss försvunnit, och där uppe hade det kommit jättemycket snö igår, hur mysigt som helst! :)

Har du haft det bra över påsk? :)

#2 - - hanna - foto:

sv: Ja det kan jag tänka mig, fy för mygg!
Ja men eller hur, man blir så deprimerad.. Det är ju inte förrän det börjar grönska som man känner att det är fint.. När vi kom neråt mot Stockholm så var det verkligen sjukt fult, grått på backen och allmänt äckligt, även fast det var solsken :o

Usch för förkylningen och det :/ men det andra lät bra! :)

Min påsk har varit helt sjukt bra, bästa påsken jag kan minnas iallafall! :)

#3 - - Jarina:

Svar: Tack så mycket! :)

#4 - - ~ SARABACKMAN:

SVAR: jaa det var det också! tack detsamma :)

#5 - - △ ida.:

så söt!

Svar: Visst är hon! :D
Kattis

#6 - - Katarina:

Underbar liten!
Tusen tack för dina fina rader hos mig Katarina (och fint namn) Kram!