Lyric/Dikter/Texter jasonmraz, lyric

I Won't Give Up

Well, I won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking up
 
- Jason Mraz
 
#1 - - Pauline:

Älska Jason<3

#2 - - Elle:

åh vilken fin låt!

Svar: Ja, eller hur!
Kattis

#3 - - Ellinor:

Härlig blogg!! :)

Svar: Tackar! :)
Kattis

#4 - - hanna - foto:

sv: Ja, här har solen skinit några dagarna så nu börjar det bli fint, och snart är vi inne i maj och då brukar det bli bättre!

Tack! :D

Ja säg bara till så kan jag försöka fixa det :)

#5 - - LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Vilken fin låt!

Svar: Eller hur!
Kattis

#6 - - hanna - foto:

sv: Tack :D

Härligt! :) Här har solen skinit hela dagen och den värmer verkligen, men det blåser så.. :/ Men snart är det sommarlov, har praktik nu fram till v.21 så, och då är det ju i slutet av mig och då borde ju sommaren nästan vara här! :)

#7 - - hanna - foto:

sv: Ja precis! Nu är det sjukt härligt hemma hos mamma, sitter ute och solar i shorts och linne, visserligen blåser det lite men mot väggen äre lä! :)

Jag ska vara på ett värdshus hos mamma (stallarholmen) :)

Svara på min fråga i mitt senaste inlägg!

#8 - - Melanie Magnusson:

åh älskar den låten!

Svar: Den är jättefin!
Kattis

#9 - - DIANA ÖSTERBERG:

Den låten är så fin :)

Svar: Eller hur :)
Kattis

#10 - - hanna - foto:

sv: Åh förstår det.. Men det blir ju goa pengar iallafall, det får ju inte jag när jag göttar mig i solen direkt.. Men oroa dig inte, den kommer nog tillbaka ska du se! ;)

Vad bra! Det blir lite mer utfyllnad med instagrambilderna. Inte för att alla bilder som jag publicerar med mobilen ligger ute på instagram, för då skulle jag nog bli lite väl tjatig där! Men det känns som att bloggen har blivit roligare nu. Ska försöka få upp läsarna och försöka komma någonstans med allt, tjäna lite pengar och bli "större"! :)

#11 - - Clara:

Tack fina du!

Svar: Varsegod ^^
Kattis