Musik Sorry, art, artofdying, dying, lyric, music, of, youtube

Sorry - Art of Dying

#1 - - hanna - foto:

sv: det ska du vara också! :)
allt bra med dig annars? :)

#2 - - hanna - foto:

sv: nej det var inte så roligt.. jag stressar jämt, mer eller mindre.. har jättesvårt att ta det lugnt :/ sätter press på mig själv för att räcka till åt mina vänner, och så glömmer jag mig själv.

ja det låter jättemysigt, men jag vet inte om jag har tålamodet till det där.. skulle bli alldeles för lugnt för min del haha :) mår egentligen bra av att ha fullspäckat schema och hålla tempot uppe, men ibland kan det bli för mycket..

sv2: jaa men eller hur! sådana dagar borde man ha varje dag :D
ååh jag förstår.. det finns ju så mycket man kan göra också, och jag är sådan att jag vill så mycket men det blir aldrig av, och om det väl blir av så blir jag inte nöjd, då vill jag ha som jag hade innan. haha :)

#3 - - hanna - foto:

sv: ja det är väl bra att du kan lugna ner dig sådär, det kan inte jag. eller jo ytligt kan jag lugna mig, men inombords stressar jag jämt..

absolut, men det är inte alltid så lätt :/

sv2: jaa men precis! blir avis på dom som kan göra vad som helst med sitt hår och passa lika bra i allt typ :o

#4 - - william:

bra låt:D

SV; Tackar:D

#5 - - Sofie:

Åhh, älskar den där låten =)

Svar: Jag med, den är så grymt fin! :)
Kattis