Blogg, Foto - Natur foto, regn, sommar

summer rain

 
Har fortfarande inte haft tid att varit ute och fotat så blir en gammal bild.
 
Jobbar ganska mycket just nu så har inte tid att blogga eller fota.
Sen när jag inte jobbar så bakar jag eller är med pojkvännen eller
är ute med vovven men ska försöka fota lite mer och blogga,
när jag hinner.
 
 
 
#1 - - zuzanna :

Hej !
Vilken fin blogg du har , och jätte fina bilder !
Allt bra med dej ?
Kramisar Zuzanna (:

#2 - - LIIV - vanlig men unik:

härlig bild, väldigt fin färg på gräset :)

#3 - - jessika:

SV: Jaha, vad tråkigt.. Men hoppas du börjar med ridningen någon gång igen, det är ju himla underbart!


Kramisar Jessika

#4 - - zuzanna:

Sv : Jo , allt är bra med mej också .. (:
Lite tråkigt att skolan börjar snart men annars så ! (:
Kramizar Zuzanna !

#5 - - jessika:

SV: Jo precis, det tar ju mycket tid...

Haft en bra dag då? :)


Kramisar Jessika

#6 - - zuzanna :

Sv : Kul att du kanske får fortsätta !
Antar att ditt jobb är lite roligare än min skola , bara sitta och glo när nån annan pratar ! xD
Kramiz !

#7 - - zuzanna :

Sv : Okej , det är jo bra att du tycker om ditt jobb iallafall ! (:

#8 - - zuzanna :

Sv : Jag ska träffa en kompis och sen vet vi inte riktigt vad vi hittar på , du då ? (:

#9 - - aina [fotoblogg]:

Fin blogg :) allt bra?

#10 - - aina [fotoblogg]:

Fin blogg :) allt bra?

#11 - - ▲ F R I D A - p h o t o g r a p h y:

SV; så lite så! tack snälla :D

#12 - - zuzanna :

Sv : Okej :D
Din blogg är jätte fin , men ett tips är att du bloggar lite mer ! :D

#13 - - sanna:

Hoppas du får en fortsatt grym dag, kika gärna in på min blogg om du vill. Tror inte att du kommer ångra dig ♥

#14 - - jessika:

SV: Jo samma här, förutom att jag ska ut och tälta lite senare, så då blir det inte lika lungt ;)


Kramisar Jessika