#1 - - linn:

Vackert!

Svar: Tackar!
Kattis

#2 - - hanna - foto:

sv: Åh låter mysigt.. Jag och Max brukade alltid ta fotopromenader, och då kan jag lova att jag mådde som en prinsessa! Saknar det lite.. Har aldrig haft nå sånt med Daniel..

Min helg var rätt upp och ner, fredagen var jag hos några kompisar och sov över. Sen cyklade jag hem på lördag förmiddag (supertrött varav jag knappt fått någon sömn, sen en mils cykling på det i motvind...) och efter det så sjönk mitt humör skapligt, och så hade jag inte fått tag på min bästa vän på flera dagar, och det var planerat att jag skulle med han på Truck meet i Strängnäs, så var lite lagom ledsen för det.. Och när jag väl var hemma så var jag asdeprimerad och skittrött, orkade inte göra något typ. Bröt ihop flera gånger.
Men sen på kvällen så bestämde jag mig för att cykla ner igen till samhället och på vägen ner så skriver han och frågar om jag skulle med till Truck meet, och då blev jag glad igen :) Så lördag kvällen och natten tillbringade jag med ett gäng killar, krökade lite och sen spårade det ur. Kaoz.. Ambulansen kom och grejer, sen var en som dampade ur och ja..

Haha det blev en lång historia det där!

#3 - - hanna - foto:

Jättefin bild förresten!! :)