#1 - - Josefine Anerland:

Gud vilken fin hund!

#2 - - hanna - foto:

sv: Nej precis, fast nu är det inte lika gråtrist på marken här, såg dom första blommorna idag :)

Usch usch.. :/ Mössa är något jag alltid har på mig, det är mitt största dilemma när sommaren kommer typ.. Att jag inte kan ha mössa ;)

Ja verkligen, gosis! :D

Nej det tar ju sin tid, och så kan det vara svårt med inspiration.. :/

#3 - - Angelica Leptin:

Va vacker hon är, är hon renrasig?

Svar: Tack! Nej hon är en blandras mellan schäfer och labrador men det är mest schäfer i henne :)
Kattis

#4 - - dite:

åh vad fin hund!
allt bra med dig? :)

Svar: Tackar! :)Jodå, lite trött bara då jag precis vaknat, dudå? ^^
Kattis

#5 - - Louise:

Så fin :)

Svar: Tack :)
Kattis

#6 - - Josefine Anerland:

SV: ÅH tack snälla ,vad glad jag blir!

#7 - - Alice - bilderbyalice:

vad söt :D

Svar: hihi ja :D
Kattis

#8 - - Louise:

SV: Tack! :)

#9 - - hanna - foto:

sv: Dom kommer nog snart, bara solen börjar titta fram! :)

Haha nemen, jag har alltid tyckt om mössa/keps/basker/hatt, och kanske därför jag passar i det också, jag vet inte :)

Om du vill så kan jag hjälpa dig någon gång, det är bara att du hör av dig :)

#10 - - Amanda:

Vad söt :D

Svar: Tack :D
Kattis

#11 - - Josefine Anerland:

Vilken fin hund!

Svar: Tack ^^
Kattis

#12 - - Jennilie Isaksson:

Sv: Tack och ja visst är väskan cool! Direkt jag fick syn på den så kände jag att jag var tvungen att ha den :D

Svar: Den var verkligen supercool! :D
Kattis