#1 - - william:

blir så mörkt fort nu;D

Svar: jaa! :o
Kattis

#2 - - rememberthiis.blogg.se:

Mysiga bilder :)

Svar: Tack tack :)
Kattis

#3 - - mickis:

Jättefin blogg! :D

Svar: Tack! :D
Kattis

#4 - - hanna - foto:

sv: allt bra hoppas jag? :D

#5 - - hanna - foto:

sv: ja man blir så trött av detta höstrusk!
men jag mår toppen, älskar november :) min och min pojkväns två årsdag på måndag, min födelsedag om cirka 2 veckor och livet leker! :)

#6 - - hanna - foto:

sv: ja eller hur! :)
ja okej, tack så mycket :D det är nu på måndag, den femte ;)
nemen fy vad jobbigt.. ja jävlar vad tiden går fort! :o

#7 - - hanna - foto:

sv: ja det brukar vara så :) hoppas vi får en vit vinter i år!

åh tack :) ja det tycker jag med!

#8 - - ▲ Lina | fotoblogg ▲ :

Imorgon, klockan 08:00 kommer finalisterna i fototävlingen upp på bloggen. Gick du vidare? :)