Sommarvärme

Har varit jättevarmt både igår och idag så har inte orkat vara ute och fota nånting så det har inte blivit
några nya bilder så laddar upp dom här två som jag tog för ett par dagar sedan.
Förövrigt så kliar jag ihjäl mig överallt efter att ha suttit i solen.. är så känslig och jag är så dum så
jag använder inte solskydd men jag får väl skylla mig själv.. :)
#1 - - hanna:

Sv: tack så mycket för dina härliga kommentarer! Allt bra i sommarvärmen? :)

#2 - - hanna:

sv: låter underbart! jodå allt bra :)

#3 - - hanna:

sv: ja, hihi tack! :D

läste lite noggrannare i ditt inlägg här över.. det här med solen, själv så brukar jag få soleksem så här år och jag tror jag spyr på't.. inget solskydd har jag heller :/

#4 - - hanna:

sv: låter som eksem.. men mitt kliar mycket och när jag kliar tillbaka så svider som satan och så är det rött, inte knottrigt utan som typ lindriga brännmärken.. :/

#5 - - hanna:

sv: jo men precis.. kul är det iallafall inte :/



åh tack! den var väl inte den godaste jag har ätit, men det är för att det är mandel i den.. tycker inte så värst mycket om det, men jag gjorde den ju till mamma så :)

#6 - - hanna:

sv: hihi okej.. :)

ser min blogg helt fuckad ut för dig? har försökt bytt design och det har krånglat hela kvällen.. blir galen.. men nu får den se ut som den gör för tillfället!

#7 - - Neha:

Vilka fina bilder:D