Blogg doktor, hälsocentral, prover, sjuk, trött

I'll find a way

Har varit förkyld av och till jätte länge nu. Haft mycket yrsel, illamående, näsblod..
Börjar bli bättre nu, är lite piggare.
Ska till hälsocentralen någon dag och kolla lite blodvärden och kolla att allt står rätt till.
När jag orkar och har tid.
Hatar att gå dit.
Tycker det är hemskt att sitta i ett väntrum fullt med folk som sitter och glor.
Hemskt med nålar och stick.
Oftast när jag väl fått det gjort så tycker jag inte det är så hemskt,
men när jag vet att jag ska till doktorn/hälsocentralen så tycker
jag det är hemskt att vänta och vänta..
#1 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Trist att du inte mår helt bra. Det är bra om du tar dig tid till sådana saker. Alltid viktigt att ta hand om sig själv. Krya på dig.

Sista chansen att vara med i min tävling idag, avslutas vid midnatt: http://lottizdays.blogg.se/2012/december/tavling-vinn-ett-candymail-till-valfri-mottagare.html

Svar: Tack! Ja, jag har varit sjuk av och till länge nu så hoppas jag blir helt frisk snart! Har börjar bli lite bättre nu i alla fall :)
Kattis

#2 - - hanna - foto:

sv: åh tack! :)

åh inte kul att läsa.. hatar också sånt! men jag är rädd för allt som har med sånt där att göra, inte bara väntan.. hoppas att allt står rätt till!!