Blogg promenad

30 Juni 2012

Känner mig duktig idag för jag har äntligen börjat promenerat längre igen med vovven. På senaste har jag varit jätte lat och trött och kanske max gått någon kvart åt gången med Ina men idag gick jag ungefär i 40 minuter och lite över 4 kilometer! Vilket kanske inte är mycket för en del som är väldigt tränade eller van att promenera men för mig är det mycket så jag känner mig stolt att jag börjat, långsamt men säkert ta mig i kragen igen!
 
Tips till att få tillbaks motivationen till att börja göra olika saker? :)
#1 - - Lisa - Kreativ bakning ♥:

sv: Tack så jättemycket, vad roligt att höra! Det är precis den känslan jag vill få fram :D

Svar: Hihi varsegod ^^ Fortsätt med bakningen, det är du grym på! :D
Kattis

#2 - - hanna:

sv: tackar! :) dålig kvalitet dock men det är en iphonebild :)

Svar: Men bra kvalite för att vara iphonebild! ^^
Kattis

#3 - - hanna:

sv: åh tack! :D var rädd att folk skulle tycka att den är tråkig.. :)

Svar: nejdå! ^^
Kattis

#4 - - Sofia Vardag&Foto:

vad fin blogg.
bloglovin-byte? :)

Svar: tack :)
Kattis

#5 - - DAVID:

Jag också! Jag joggade och tränade 40min idag. Det har jag inte gjort på LÄNGE! :P

Svar: Haha :) men man känner sig stolt när man väl tar sig i kragen!
Kattis