#1 - - jessika:

sv: Haha, man får ju iaf motion av det ;)

Jag rider,(tränar), vet inte häller om det räknas som någon sport.. men förut spelade jag fotboll :)

Kramisar Jessika

#2 - - Maria [foto]:

Äre snö?

#3 - - hanna:

gillar bilden! :)
sv: ja fy.. det var en jobbig känsla :/ ja okej, jag bor alldeles bredvid där äldreboendet är :/

#4 - - hanna:

sv: aha okej :) har alltid velat fota regn och få det bra, men det blir aldrig bra :/

#5 - - hanna:

sv: ja precis! nej men den blev riktigt bra, så den ska du vara nöjd med! :)

sv2: tackar! jag tycker att vatten är riktigt fascinerande :)

#6 - - hanna:

sv: så bra! :)
ja eller hur! det är riktigt kul att få bra skärpa på vattendroppar, blir så glad av det haha :)

#7 - - mysan:

hej sötnos :) allt bra med dig? kram

#8 - - hanna:

sv: ja det är svårt, men det gäller ju att öva :)

#9 - - jessika:

Sv: (förlåt att jag är lite sen att svara)

Ja det kanske det gör.. ;)
Jaha, men kunde du inte byta grupp då? :/
Ja det är ju så härligt också! :D

#10 - - fotokoffe:

Schysst bild! Gött att du har fångat vattendropparna ger verkligen en känsla av.. regn. Gillar det iaf. Skulle dock vilja se den här bilden i liggande inte stående. Bortsett från det så blir det topp betyg!

#11 - - zuzanna :

Sv : Okej , det är jo bra ! :D

#12 - - parre:

gud va fin bild!

Svar: Oj, tack!
Kattis