Blogg sjuk

Sick of being sick

Äntligen börjar jag må något bättre. Har varit sjuk i snart tre dagar.
Mått illa, ont i magen, spytt, ont i huvudet och inte kunnat äta.. Låter trevligt va..? :)
Några fler som haft dom här symptomerna? Vi misstänker i alla fall att jag åt en dålig kycklig
för blev dålig några timmar efter att jag ätit den.
 
Idag lyckades jag få i mig lite mat men det gick trögt men jag lyckades behålla maten i
magen i alla fall!
Såfort jag mår lite bättre ska jag nog försöka ta mig ut och fota lite men vi får se hur jag hinner med
det då jag jobbar och sen har jag ju vovven att sköta också. 
 
PS. Ni får gärna tipsa vad som är bra och inte bra att äta efter man haft maginfluensa och liknande!
 
#1 - - hanna:

sv: ja jag förstår :) men jag tycker det är obehagligt.. :/

#2 - - jessika:

SV: Jaha, krya på dig!
Jo jag mår bra :)´

Håller du på med någon sport?

Kramisar Jessika

#3 - - hanna:

sv: jag vet inte riktigt.. fick panik när vi var inne på ålderdomshemmet och hälsade på en gammal bekant, fy det var så läskigt tyckte jag :o :/

#4 - - Becka [fotoblogg]:

sv: Så glad jag blir, tack så hemskt mycket sötast!