#1 - - hanna:

sv: tack, detsamma! :)

#2 - - Sanna Svedin:

Jättefin blogg du har! Hur mår du idag? :)

#3 - - hanna:

sv: hehe tack :D själv var jag fruktansvärt besviken över hur tårtan såg ut, men blir glad att andra tyckte den var fin! :)

blommorna är från min bästa väns mammas bröllop, var ju fotograf :)

#4 - - hanna:

sv: hehe aw tack :) men jag blir alltid besviken när det inte går som jag vill eller om det inte blir perfekt..
sv2: ja dom är helt underbara! :)

#5 - - julia:

hej fin blogg!
var gärna med i min veckans blogg jag slumpar 3 vinnare, lyckatill!// http://juliawikdaahl.devote.se

#6 - - hanna:

sv: det är jobbigt :/

jodå längar till skolan faktiskt, så att jag får träffa min pojkckvän igen, vi har inte alls träffats mycket under sommaren och nu känner jag att jag inte klarar av mer.. blir nojig och mår psykiskt dåligt och inbillar mig saker (typ som att han inte vill ha mig och massa...) :( så just nu är det väl inte helt toppen. fast har tjänat en massa pengar dom senaste dagarna på småjobb (barnvakt, tårtbeställning), men förutom det där med min pojkvän så är det lugnt.. :) hur är det med dig? :)

#7 - - sanna:

Sv: Okej:)
Jo jag mår bra!

Har du böjat skolan än?:)

#8 - - LIIV - vanlig men unik:

fin bild!

Svar: Tack tack!
Kattis

#9 - - hanna:

sv: jo tack allt rullar på, skolan börjar på torsdag och jag känner mig taggad! ska även flytta (igen) inom en snar framtid.. men det blir nog bra!

allt bra med dig hoppas jag? :)

#10 - - hanna - foto:

sv: aw.. jag förstår dig precis! var också väldigt tveksam över mina känslor ett tag medan jag visste att han verkligen älskade mig över allt annat, och det kändes ju inte så bra.. :/ men jag kan nog säga det att jag har nog aldrig tänkt så himla mycket på så kort tid.. men nu är jag säker och vet vad jag vill :) det kommer nog att ordna sig för dig med!

åh tack detsamma, alltid skönt att kunna dela med sig av något jobbigt över datorn såhär, skönt att kunna prata med någon som har distans :)

åh vad jobbigt att vara trött och så.. men det blir nog bättre det med hoppas jag :) du får se till att kurera dig så att du inte blir sjuk! ingen fara med att du svarar segt :)

#11 - - hanna - foto:

sv2: blev att jag kommentera två gånger för jag trodde inte att den första blev sparad.. men ja jag är taggad inför skolan, för vi har fått ett väldigt bra schema :)
ja mamma har fått jobb på annan ort och så har hon inte råd att behålla lägenheten som vi bor i nu, så nu ska vi röra oss upp i landet, så hamnar vi i närheten av västerås :) det blir nog bra, bara det funkar med skolan, ska pendla till hallsberg varje dag... :)

#12 - - sanna:

SV: Jaha!
Jag går i skolan.
Hur gammal är du?:)

#13 - - sanna:

Sv: Okej:) Jag ska fylla 15:)
Hur blir din kväll?:)

#14 - - hanna - foto:

sv1: okej :/ jag förstår precis vad du menar, man vänjer sig vid att inte vara vid varandra och sen kanske det helt plötsligt blir jobbigt att vara nära varandra.. så kände jag :/ men nu är det bra som sagt :) det blir nog bättre för dig med hoppas jag!

sv2: jag började igår (torsdag 23:e), och jag går restaurang med inriktning bageri :) aha okej, min mamma kommer uppifrån, fast ändå inte jättelångt upp (hälsingland) men det är himla fint där uppe i norr! :)
ja det ska nog gå bra med pendlingen hoppas jag, kan ju ta mig hemåt när jag slutar tidigt (även fast jag inte är hemma förrän två timmar senare) men här jag bor nu kan jag ju inte ta mig hem alls om jag inte fixar skjuts, och det är ju inte alltid det lättaste :/

#15 - - hanna - foto:

förresten! gilla gärna min sida på facebook :) http://www.facebook.com/everypixeloflife.blogg.se

#16 - - hanna - foto:

sv: ja men precis.. men bor ni långt ifrån varandra och det är svårt att träffas, eller har du fullt upp så det är därför? :/

sv2: ja absolut! :)